Закупівля здійснюється на підставі п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 398 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 987 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3017 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 39309315 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олексій Добровольський |
| Телефон: | +380682629892 |
| E-mail: | o.dobrovolskyi@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Під час детального розгляду пропозиції спрощеної закупівлі Учасника, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1) Згідно п.13 Додатку 2 Оголошення Замовником вимагається надання від Учасника "Належним чином оформлена довідка щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Документ повинен бути чинним на дату подання документу." В складі пропозиції Учасника ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ" відсутній вказаний документ. 2) Згідно Додатку 2 Оголошення Учасник у складі пропозиції повинен надати у складі пропозиції «Документи, виготовлені безпосередньо Учасником, що подаються у складі пропозиції, повинні бути відскановані з оригіналів документів, та містити такі реквізити: дата, вихідний номер, прізвище, ім'я та підпис уповноваженої особи Учасника. Копії інших документів, що подаються у складі пропозиції, мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку. Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон») під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», та шляхом накладення удосконаленого електронного підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП).». Учасник у складі пропозиції надав «1. Лист-згода на обробку персональних даних.pdf», « 2 Лист-роз'яснення щодо ліцензії.pdf», «3 Гарантійний лист щодо відсутності санкцій.pdf» , «6 Лист-погодження з проєктом договору.pdf», «7 Гарантійний лист щодо не пов'язаності з країнами агресорами.pdf», «8 Гарантійний лист щодо підтвердження технічних характеристик.pdf», «9 Порівняльна таблиця.pdf», «10 Гарантійний лист щодо захисту довкілля.pdf», «11. Гарантійний лист щодо нового товару.pdf», «12 Гарантійний лист щодо поставки товару.pdf», «13 Гарантійний лист щодо гарантійного строку.pdf», «14 Гарантійний лист щодо якості товару.pdf», що не мають реквізити відповідно Додатку 2 Оголошення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.