Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 380 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" |
| ЄДРПОУ: | 03344326 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voda.uz.ua |
| Контактна особа: | Мар'яна Юріївна Канська |
| Телефон: | +380949180473 |
| E-mail: | dogovor.uz.voda@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Митна, 1 |
0 |
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. На підставі п.10. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у звʼязку із значним обсягом наданих документів, Замовником було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МКТ-КОМЮНIКЕЙШН», код ЄДРПОУ 23151836 у тендерній пропозиції на закупівлю: «Радіостанція стаціонарна в комплекті» (згідно оголошення UA-2025-06-30-001035-a) до 20 робочих днів.
Повідомлення про усунення невідповідностей. У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «МКТ-КОМЮНIКЕЙШН», код ЄДРПОУ 23151836 у тендерній пропозиції на закупівлю: «Радіостанція стаціонарна в комплекті» (згідно оголошення UA-2025-06-30-001035-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та пункту 43 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Тендерна документація, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями…., а саме: 1. Тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації – в окремому файлі»;. Згідно пункту 4. ТД, Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій». Вами ж, у складі тендерної пропозиції надано файл тендерна пропозиція з не вірним зазначення типу днів терміну дії вашої пропозиції. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації – в окремому файлі. 2. Інформація про відповідність вимогам статті 16 (Додаток 2 до Тендерної документації): 1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - копія (копії) договору (договорів) та листи з рекомендаціями від контрагентів Учасника, якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2021-2025 років. Інформація надається виключно по договору (договорах), який (які) виконано Учасником у повному обсязі або який (які) виконується (виконуються) Учасником на момент проведення цієї процедури закупівлі за умови відсутності у контрагента Учасника зауважень до Учасника по такому договору (договорах), що має бути підтверджено відповідним листом контрагента Учасника. Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі: - копій не менше 1 виконаного аналогічного договору на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема радіостанції стаціонарної в комплекті». Вами ж, надано Довідку про наявністю досвіду виконання аналогічних договір № 080025/13 від 08.07.2025 року, де вказано про наявність: - Договору № 176 від 03.08.2023 р. укладений з Виконавчим комітетом Житомирської міської ради Житомирської області на загальну вартість 151 000,00 грн. З ПДВ; - Договору № 187 від 14.08.2023 р. . укладений з Виконавчим комітетом Житомирської міської ради Житомирської області на загальну вартість 278 400,00 грн. з ПДВ. Загальна вартість закупівлі оголошеної Замовником становить 380 000,00 грн. з ПДВ. 80% від очікуваної вартості становить не менше 304 000,00 грн. з ПДВ. Враховуючи вищенаведе, вами не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати належне підтвердження наявності досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.