Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 856 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 280 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ НЕРУБАЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44038714 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Гордієнко |
| Телефон: | +380487895111 |
| E-mail: | pfregrbjcdbnf@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67661, Україна, Одеська область,село Нерубайське, пл.Партизан, будинок 4 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
9 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку із допущенням порушення в оформленні вимог в частині переліку країн для встановлення країни походження товару, що може призвести до відмови у фінансуванні закупівлі за кошти Ukraine facility, керуючись п.п. 2 п. 50 Особливостей, Замовник приймає рішення про відміну відкритих торгів через наявність обставин, які унеможливлюють подальше проведення закупівлі (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 22-07-2025, 11:10 по 02-08-2025, 00:00
Документи:
Пунктами 39 та 41 Особливостей визначено, що розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З урахуванням великого обсягу інформації та документів тендерної пропозиції ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ», у Замовника є потреба продовжити строк розгляду пропозиції до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Додаток 1): 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до вимог п. 2 розділу 2. «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації, з метою підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару та для забезпечення його оригінальності, відповідності вимогам безпеки - учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи: - якщо учасник не є виробником інтерактивної панелі, спеціалізованого програмного забезпечення, інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора у складі пропозиції учасник повинен надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), запропонованого учасником товару, а саме: інтерактивної панелі, спеціалізованого програмного забезпечення, інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора в якому підтверджується найменування (марка, модель) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника. • Лист від виробника-компанії Starboard на інтерактивні панелі марки Starboard модель TE-YL5U-75, артикул IFPD в кількості 4 штук та інтерактивні дошки марки Starboard модель FX-89WE2, артикул FX-89WE2 в кількості 2 штук із засвідченням відповідності і гарантійного обслуговування тільки на інтерактивні панелі. • Лист від виробника-компанії ViewSonic Europe Limited, відповідно до якого останній засвідчує, що Учасник є його партнером і пропонує інтерактивні панелі марки ViewSonic, одночасно в цьому ж листі виробник надає гарантію і запоруку щодо відповідності проєкторів марки ViewSonic модель LS550WHE, артикул VS19011 в кількості 2 штук технічним вимогам до предмета закупівлі. З аналізу Гарантійного листа від виробника-компанії ViewSonic Europe Limited незрозуміло, який конкретно товар буде пропонуватись виробником до постачання Учаснику інтерактивні панелі марки ViewSonic чи проєктори марки ViewSonic. Окрім того, Учасником не наданий лист від виробника на запропонованого учасником товар, а саме мультимедійний проєктор.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.