Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 38 772 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 193,86 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 |
| ЄДРПОУ: | 33111325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Поворозна |
| Телефон: | +380636210890 |
| E-mail: | ptender_t0500@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. - довідка у довільній формі на товар (комплектність товару), яка пропонується Учасником, що повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, назва виробника, гарантійні терміни, нормативно-технічний документ за яким виготовлений запропонований товар та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; У складі пропозиції Учасника довідка відсутня. - гарантійний лист Учасника, щодо гарантійного обслуговування товару (устаткування), а саме: - З метою попередження поставки неякісного товару, якщо учасник не є виробником товару, у складі пропозиції необхідно надати документ виробника чи його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо), який підтверджує, що учасник уповноважений на реалізацію його товару (комплектуючих до товару), що є предметом даної закупівлі; У складі пропозиції Учасника надано файл «Авторизаційний лист.pdf», який складений самим Учасником, а не виробником або його офіційним представником (дистриб’ютором, дилером), і не містить підпису та/або печатки будь-якої з цих уповноважених сторін. - Учасник надає лист, що підтверджує зобов'язання виробника чи його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо) або самого Учасника, щодо гарантійного обслуговування Товару, який є предметом закупівлі, не менше 12 місяців з моменту поставки товару Замовнику, та пост гарантійного обслуговування протягом 12 місяців після закінчення гарантійного терміну, з наданням інформації про товари, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, що зазначені в експлуатаційних документах, що додаються виробником до товару, а також адреси сервісних центрів тощо; У складі пропозиції Учасника лист відсутній. 5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження): У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників. *- для суб’єктів підприємницької діяльності приватних підприємців та фізичних осіб-підприємців – довідка в довільній формі та сканкопію розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданого не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій; У складі пропозиції Учасником надано файли: Витяг з ЄДР_тендер.pdf , в якому міститься Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 31.08.2023, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 7). Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), що учасник (найменування Учасника) та/або виробник запропонованого учасником товару (найменування Виробника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору на поставку товарів оборонного призначення. У складі пропозиції Учасника лист відсутній. 9). - гарантійний лист (у довільній формі), що запропонований товар є новим, належить учаснику на праві власності та не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними та/або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України. У складі пропозиції Учасника лист відсутній. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/ листи /листи-роз’яснення/гарантійні листи / тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності) після дати публікації оголошення про проведення закупівлі та до дати закінчення прийому пропозицій, із зазначенням дати, містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та/або назва предмета закупівлі) та підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом. Документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями необхідно надати довідку у довільній формі на товар (комплектність товару), надати документ виробника чи його офіційного представника який підтверджує, що учасник уповноважений на реалізацію його товару (комплектуючих до товару), надати гарантійний лист Учасника, щодо гарантійного обслуговування товару, надати інформацію згідно п.5 відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надати гарантійний лист щодо санкцій (п.7). , гарантійний лист про новизну товару та відсутність обтяжень (п.9) та всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.