Закупівлю оголошено - 16-06-2025, 14:38. Дата останніх змін - 25-07-2025, 16:46

Інформаційне обладнання ДК 021:2015:32580000-2 «Інформаційне обладнання».

Інформаційне обладнання ДК 021:2015:32580000-2 «Інформаційне обладнання». ... Державна закупівля - UA-2025-06-16-008162-a Інформаційне обладнання ДК 021:2015:32580000-2 «Інформаційне обладнання». від замовника Військова частина 3115 Національної гвардії України від 6/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-16-008162-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-06-2025, 14:38
по 20-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-06-2025, 18:00
по 02-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 02-07-2025, 15:37
по 02-07-2025, 16:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
73222
73 222 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:366,11 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3115 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:44849762 Досьє YouControl
Контактна особа:Катерина Рижак
Телефон:+380635130336
E-mail:katyaruzhak2@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Інформаційне обладнання
73 222 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 02-07-2025, 15:37
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стенд 150х120 Місце контролю

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стенд 150х120 Документація чергового їдальні

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Правила первинної обробки картоплі

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат 80х90 Норми харчування

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Технологія обробки м’яса

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Норми відходів при первинній, тепловій обробці

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Кулінарна розробка м’ясних туш

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Технологія обробки риби

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Технологія приготування соусів і гарнірів

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Технологія приготування других м’ясних і рибних страв

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Технологія приготування перших страв

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат 80х90 Санітарні вимоги до теплової обробки харчових продуктів

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Таблиці співвідношення води, крупи та солі

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Технологія приготування салатів

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Документація хліборіза

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат 80х90 Правила миття столового посуду

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат120х90 Обов’язки кухарів і особисті міри безпеки

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат 80х90 Технологія приготування солодких страв і борошняних виробів

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат275х27 Лозунг «Воїн! Хліб – народне надбання, бережи його!»

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плакат 300х27 Лозунг «Вміння приймати їжу – ознака високої культури людини»

2
штука
Україна
по 10-12-2025
32580000-2
Інформаційне обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-07-2025 по 10-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Суми, вулиця Дем'яна Коротченка, будинок 31, офіс 207, 40034, Купрійчук Тетяна Василівна
Остаточна пропозиція:
48 502 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
48 502 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-07-2025, 19:05

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-07-25, 17:47:23
24

Підчас розгляду пропозиції Учасника були виявлені наступні невідповідності: 1. Відповідно до частини 1 пункту 14.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю товару Інформаційне обладнання ДК 021:2015:32580000-2 «Інформаційне обладнання» (далі – Оголошення) Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі наступні документи: 1) завірену учасником копію витягу (дата витягу не більше 20 днів до дня подання пропозиції Учасником) та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі); Учасником у складі його пропозиції було надано витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за кодом 564745046496 від 01.12.2021. Вказаний документ не відповідає вимогам Оголошення, оскільки дата витягу є більше 20 днів до дня подання пропозиції Учасником. 2. Відповідно до частини 12, пункту 14.6 Оголошення, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше 1 (одного). Виконаним вважається договір, згідно якого Постачальником було виконано всіх взяті на себе зобов’язання. Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару за кодом класифікатора ДК 021:2015:32580000-2 «Інформаційне обладнання».до будь-якої бюджетної держустанови. не менше 1 копії кожного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж 1 (одного) договору з держустановою, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником у складі його пропозиції було надано довідку № 215 від 26.06.2025, у вказаній довідці Учасником не зазначається найменування контрагента та відповідного коду державного класифікатора. Учасником у складі його пропозиції не було подано: не менше 1 копії кожного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж 1 (одного) договору з держустановою, зазначеного в наданій Учасником довідці. 3. Відповідно до частини 16, пункту 14.6 Оголошення, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції: Довідку в довільній формі про можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасником у складі його пропозиції було надано довідку № 218 від 26.06.2025, у вказаній довідці Учасником не зазначається номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. 4. Відповідно до частини 17, пункту 14.6 Оголошення, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції: На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку запропонованого товару, потрібно надати скановану копію оригіналу листа виробника чи авторизаційного листа (представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну поставки та гарантійного обслуговування. Учасником у складі його пропозиції було надано гарантійний лист № 219 від 26.06.2025, у вказаному листі Учасником не зазначається номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, а також не зазначається який статус має Учасник - виробник чи авторизаційний лист (представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-07-25, 17:47:23
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-16-008162-a-b1
Номер договору:
72ПС
Дата підписання договору:
25-07-2025, 16:44
Строк дії договору:
з 25-07-2025 по 31-12-2025
48 502 UAH
Ціна договору
48 502 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
48 502 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
48 502 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучає субпідрядника
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-06-2025, 09:21:23
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ДИЗАРТ ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
65 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
65 930 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-07-2025, 19:46:55
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено16-06-2025, 14:39:34
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 11:08:43
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 14:38:58
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 11:08:06
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 14:38:58
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ