| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 570 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А 0959 |
| ЄДРПОУ: | 26614739 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іван Волк |
| Телефон: | +380993608347 |
| E-mail: | a0959logistic@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. Ківерцівська, 85 |
1 |
У складі тендерної пропозиції Учасника повинні міститись наступні документи відповідно до пункту 9 Додатку 1: «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за умовами якого було здійснено поставку товару за кодом ДК 021:2015:32354200-1 - Кіноплівка». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, наступні документи: «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за умовами якого було здійснено поставку товару за кодом ДК 021:2015:32354200-1 - Кіноплівка» у формі електронного документа із накладанням КЕП/УЕП або дані документи повинні містити підпис а також відбитки печатки учасника (у разі використання).
У складі тендерної пропозиції Учасника повинні міститись наступні документи відповідно до пункту 15 Додатку 1: «Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 4 до Оголошення» та відповідно до пункту 16 Додатку 1: «Учасник повинен мати в наявності товар, що є предметом закупівлі, та здійснити поставку даного товару у строк до 15 серпня 2025 року. Для підтвердження даної вимоги Учасник подає гарантійний лист». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, наступні документи: «Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 4 до Оголошення» та «Гарантійний лист, яким підтверджується, що Учасник повинен мати в наявності товар, що є предметом закупівлі, та здійснити поставку даного товару у строк до 15 серпня 2025 року» у формі електронного документа із накладанням КЕП/УЕП або дані документи повинні містити підпис а також відбитки печатки учасника (у разі використання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.