Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області |
| ЄДРПОУ: | 38610079 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://pl.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олександр Федаш |
| Телефон: | +380505044043, +380532503557 |
| E-mail: | o.fedash@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36007, Україна, Полтавська область,місто Полтава, вулиця Решетилівська, будинок 26/1 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 10 Додатку №4 тендерної документації, учасник у своїй тендерній пропозиції повинен подати оригінал чи копію свідоцтва про реєстрацію Учасника платника ПДВ або платника єдиного податку (у разі наявності) та/або витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку.. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції вищевказаних документів не надано. Таким чином, учасником не виконано вимоги п. 10 Додатку №4 тендерної документації, а саме не надано в складі своєї тендерної пропозиції оригінал чи копію свідоцтва про реєстрацію Учасника платника ПДВ або платника єдиного податку (у разі наявності) та/або витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи та інформацію: - оригінал чи копію свідоцтва про реєстрацію Учасника платника ПДВ або платника єдиного податку (у разі наявності) та/або витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.