Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2025, 00:00
Умови постачання товару: Постачання Товару має бути здійснено у строк до 31.07.2025 включно, однією партією. Тара та упаковка Товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. Товар належить перевозити транспортом за рахунок Постачальника. Товар під час транспортування до місця поставки повинен бути цілісний і непошкоджений. Обов’язки щодо забезпечення транспортом покладаються на Сторону Постачальника. Місце поставки Товару – склад Замовника за адресою: м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Умови оплати: Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. При наданні пропозицій в закупівлі, учасник має врахувати, що на Переможця відбору в т.ч. покладається оплата усіх витрат, пов’язаних з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу («Нова пошта» або ін.). Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 32342200-4 «Навушники».
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 849 950 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 499,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
| ЄДРПОУ: | 14321765 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Двараковський Володимир Михайлович |
| Телефон: | 380934548948 |
| E-mail: | VDvarakovskyi@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Чернігівська область, |
7 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути та перевірити достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, щодо відповідності цієї пропозиції умовам Закупівлі та вимогам тендерної документації, повного та всебічного дотримання принципів здійснення публічних закупівель, щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель - продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі, щодо Закупівлі є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, з дня визначення її як найбільш економічно вигідної, а саме до 06.07.2025.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.