Період оскарження умов закупівлі - по 22-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 287 735,64 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 66 438,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 398 632,07 UAH |
| Замовник: | Міністерство оборони України (Головне управління зв'язку та кібербезпеки Генерального штабу Збройних Сил України) |
| ЄДРПОУ: | 00034022 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іван Северин |
| Телефон: | +380442307480 |
| E-mail: | vdr_kvzkb@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03168, Україна, м. Київ,м. Київ, пр-т Повітряних сил, 6 |
2 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, зокрема: • Відповідно до пункту сімнадцять додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання копії авторизаційного листа від виробника (або виробників) обладнання (або офіційного представництва в Україні) щодо повноважень Учасника на постачання такого обладнання, проте Учасником надано авторизаційний лист (вих. від 22.05.2025 № 312/04) від офіційного дистриб’ютора в Україні (Товариства з обмеженою відповідальністю “Підприємство з іноземними інвестиціями “АСБІС-УКРАЇНА”). Водночас у наданому авторизаційному листі не вірно зазначено предмет закупівлі. • Відповідно до вимог технічної специфікації (Таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації) найменування виробника товару зазначається учасником із вказанням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо), проте така інформація не була зазначена Учасником. Відповідно до п. 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, з метою забезпечення права Учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати Учаснику 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у Тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів: • Копію (копії) авторизаційного листа від виробника (або виробників) обладнання (або офіційного представництва в Україні) щодо повноважень Учасника на постачання такого обладнання. Лист повинен бути адресований Замовнику з зазначенням номеру оголошення та назви предмету закупівлі. • Технічну специфікацію (Таблиця 1 додатку № 3 до тендерної документації) згідно вимог визначеними Замовником
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.