Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 240 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Хмельницька обласна філармонія |
| ЄДРПОУ: | 02225890 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://oblfilarmonia.com |
| Контактна особа: | Дзяна Тетяна Леонтіївна |
| Телефон: | +380382794273 |
| E-mail: | oblfilarmonia@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя 7 |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей : відсутній лист-гарантія згідно другого абзацу пункту 10 Додатку 2 тендерної документації Замовника 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: другий абзац пункту 10 Додатку 2 тендерної документації Замовника вказує на те, що у разі відсутності сервісного центру та технічної підтримки у Хмельницькій області Учаснику необхідно надати довідку про розташування сервісного центру та технічної підтримки в Україні, а також додатково надати Замовнику лист-гарантію щодо зобов'язання Учасника, в разі часткової або повної непрацездатності переданого обладнання, протягом гарантійного терміну організовувати безкоштовну технічну підтримку та ремонт обладнання, при цьому брати на себе всі фінансові зобов'язання щодо вартості транспортних послуг та/або необхідних поштових послуг, пов'язаних з відправленням/отриманням обладнання та/або документів з офіційної адреси Замовника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: лист-гарантію щодо зобов'язання Учасника, в разі часткової або повної непрацездатності переданого обладнання, протягом гарантійного терміну організовувати безкоштовну технічну підтримку та ремонт обладнання, при цьому брати на себе всі фінансові зобов'язання щодо вартості транспортних послуг та/або необхідних поштових послуг, пов'язаних з відправленням/отриманням обладнання та/або документів з офіційної адреси Замовника
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.