| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 032 697,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 164 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Київська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
| ЄДРПОУ: | 45385755 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Крикун |
| Телефон: | +380631986928 |
| E-mail: | a.krykun@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 08150, Україна, Київська область,Фастівський р-н, місто Боярка, вул. Шевченка Т., будинок 178 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду Пропозиції учасника Смартфон 6/256GB код ДК 021:2015:32250000-0: Мобільні телефони, UA-2025-05-09-003974-a, ТОВ ""КРИШІТКА"" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у пропозиції: 1. Відповідно Пункту 2 Зміст пропозиції учасника Розділу 3. Підготовка пропозицій Учасник повинен надати: - заявку-пропозицію на участь у закупівлі відповідно до форми, вказаної у Додатку 1 – Учасник надав не заповнену заявку-пропозицію. 2. Відповідно Додатку 2, не виконано вимогу Розділу 2 «Кваліфікаційні критерії» а саме, Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для документального підтвердження досвіду, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: - Скановану/-і копію/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**.; - Скановану/-і копію/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору. В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-і копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 1.1.; - Скановану копію листа-відгука від замовника до наданого на вимогу підпункту 1.1. Договору. 3. Відповідно Пункту 2 Зміст пропозиції учасника Розділу 3. Підготовка пропозицій Учасник повинен надати: опитувальник Контрагента (для юридичних осіб) - юридичної особи відповідно до форми, вказаної у Додатку 6 (розміщеного в електронній системі закупівель в окремому файлі в форматі Excel). Документ повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі. 4. Відповідно Додатку 2, не виконано вимогу Розділу 2 «Кваліфікаційні критерії» а саме відповідно до умов Розділу 3 «Інші вимоги Замовника» учасник не надав Учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників. 5. Відповідно Пункту 2 Зміст пропозиції учасника Розділу 3. Підготовка пропозицій Учасник повинен надати: Всі документи та довідки, які складаються безпосередньо учасником повинні містити підпис уповноваженої на підписання пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення закупівлі особи. Кожен документ повинен бути окремо з підписом та печаткою. 6. Відповідно Додатку 3 Учасник повинен надати: Довідку у довільній формі з інформацією щодо відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик товару вимогам закупівлі. Довідка обов’язково має містити порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням інформації про найменування виробника запропонованого товару, країни походження, найменування запропонованого товару та його технічні та якісні характеристики, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам замовник. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, виявлені замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.