Окуляри віртуальної реальності з кріпленням, кейсом, сетом силіконового захисту та набором одноразових накладок
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 647 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 235 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова академія (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 24983020 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vaodesa.mil.gov.ua |
| Контактна особа: | Антон Попов |
| Телефон: | +380686967259 |
| E-mail: | vplz_va@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Відповідно пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (із змінами), пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1) в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами спрощеної закупівлі, в розумінні у тому числі відсутності у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається документацією закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), виявлено невідповідність вимогам пункту 2 - 6 Розділу IV. Інформація про інші характеристики предмета закупівлі Вимог до предмету закупівлі, визначених шляхом завантаження окремого файлу «Вимоги до предмету закупівлі.docx», а саме: a. відсутність ознаки документа «Лист-гарантія» в наданих інформації/документах відповідно пунктів 2 – 6 Розділу IV. Інформація про інші характеристики предмета закупівлі Вимог до предмету закупівлі, визначених шляхом завантаження окремого файлу «Вимоги до предмету закупівлі.docx».; 2) в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами спрощеної закупівлі, в розумінні у тому числі відсутності у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається документацією закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), виявлено невідповідність вимогам пункту 7 Розділу IV. Інформація про інші характеристики предмета закупівлі Вимог до предмету закупівлі, визначених шляхом завантаження окремого файлу «Вимоги до предмету закупівлі.docx», а саме: a. відсутність довідка в довільній формі на виконання вимоги: 7. Товар повинен відповідати вимогам розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р. Учасник гарантує відповідність вимогам до товару та учасників в частині обмежень, пов’язаних з санкціями, для чого надає довідку в довільній формі відповідно пункту 14.3. Оголошення. Враховуючи зазначене вище, Замовник розміщує повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.