Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 002 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 011,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 120 069 UAH |
| Замовник: | Міністерство оборони України (Головне управління зв'язку та кібербезпеки Генерального штабу Збройних Сил України) |
| ЄДРПОУ: | 00034022 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Назарій Яворський |
| Телефон: | +380683857027 |
| E-mail: | nazarij159@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03168, Україна, м. Київ,м. Київ, пр-т Повітряних сил, 6 |
2 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, зокрема: • На виконання пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Учасником надано копію договору з Національним банком України №107913 від 20.08.2024 з підтвердними документами до нього (видатковою накладною №11 від 15.10.2024 та акту приймання-передавання товару №11/1 від 15.10.2024). Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати копію аналогічного договору (договорів) з усіма додатками до нього та копію документу(ів) (видаткова накладна та/або акт приймання-передачі), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Надані Учасником документи на підтвердження виконання договору №107913 від 20.08.2024 не дають змоги Замовнику переконатися у його повному виконанні та відсутності порушень у частині постачання товару/наданні послуг. Відповідно до п. 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, з метою забезпечення права Учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати Учаснику 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у Тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів: • копії документу(ів), що підтверджують виконання наданого договору в повному обсязі, а саме видаткову(і) накладну(і) та/або акт(и) приймання-передачі. або • копію іншого аналогічного договору з усіма додатками до нього та копії документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. У разі надання копії іншого аналогічного договору з усіма додатками до нього та копій документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, Учаснику необхідно надати оновлену довідку за формою 1 додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.