Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 99 000 UAH |
| Замовник: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
| ЄДРПОУ: | 00019442 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.kmu.gov.ua |
| Контактна особа: | Геннадій ЛЕВАДНИЙ |
| Телефон: | +380442567057 |
| E-mail: | levadnyi@kmu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01008, Україна, м. Київ,Київ, вул. Грушевського, 12/2 |
1 |
У зв’язку з поданням двох пропозицій процедура закупівлі, за результатом аукціону, перейшла на етап кваліфікації за предметом – Серверне обладнання для центру обробки даних Секретаріату Кабінету Міністрів України (обладнання системи передачі даних) згідно ДК 021:2015 код 32420000-3 «Мережеве обладнання», де найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною), визначена пропозиція учасника ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ», у зв’язку з відхиленням пропозиції попереднього учасника. З метою більш ретельного розгляду документів та надання запиту на виправлення невідповідностей учасника ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ», ціна пропозиції якого за результатами протоколу розкриття склала 3 274 992,00 грн з ПДВ вирішив продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, керуючись пунктом 41 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з виробничою необхідністю та оприлюднити дане повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Розглянуто пропозицію учасника – ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – учасник) та встановлено, що тендерна пропозиція учасника загалом відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону і відповідає умовам тендерної документації, окрім, банківської гарантії від 23.04.2025 № KIEG344347490, де не вірно зазначені банківські реквізити Замовника: «IBAN ______ у Державній казначейській службі України» (додаток 8 «Вимоги до електронної банківської гарантії» до тендерної документації). Відповідно пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме, привести у відповідність банківську гарантію від 23.04.2025 № KIEG344347490, де не вірно зазначені банківські реквізити Замовника: «IBAN ______ у Державній казначейській службі України». Пропонується надати протягом 24 годин з моменту розміщення замовником такого повідомлення.
У зв’язку з поданням двох пропозицій процедура закупівлі, за результатом аукціону, перейшла на етап кваліфікації за предметом – Серверне обладнання для центру обробки даних Секретаріату Кабінету Міністрів України (обладнання системи передачі даних) згідно ДК 021:2015 код 32420000-3 «Мережеве обладнання», де найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною), визначена пропозиція учасника ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР». З метою більш ретельного розгляду документів учасника ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР», ціна пропозиції якого за результатами протоколу розкриття склала 2 790 000,00 грн з ПДВ вирішив продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, керуючись пунктом 41 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з виробничою необхідністю та оприлюднити дане повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Розглянуто пропозицію учасника – ТОВ «ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР» (далі – учасник) та встановлено, що тендерна пропозиція учасника загалом відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону і відповідає умовам тендерної документації, окрім: - відсутності завірених підписом уповноваженої посадової особи копій відповідних дипломів, сертифікатів або інших документів, щонайменше одного спеціаліста (згідно довідки від 22.04.2025 № 220425-05 на Слободяника Владислава Віталійовича чи Павленка Дмитра Васильовича), сертифікованого виробником обладнання Dell (запропонований комплект обладнання 470-AAVJ Dell Networking Cable виробництва Dell). На підтвердження сертифікації виробником обладнання мали бути надані завірені підписом уповноваженої посадової особи копії дипломів або сертифікатів, або інших документів, виданих виробником обладнання, дійсних на момент розкриття тендерних пропозицій (підпункт 2, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); - банківської гарантії від 25.04.2025 № 119621/Т-0997, де не вірно зазначені банківські реквізити Замовника: «IBAN ______ у Державній казначейській службі України» (додаток 8 «Вимоги до електронної банківської гарантії» до тендерної документації); - відсутності оригіналу або копії сертифікату, наданого виробником обладнання Dell або інформаційного листа в довільній формі від виробника або його офіційного представництва/локального підрозділу в Україні, що підтверджує партнерський статус Учасника та листа авторизації або інформаційного листа в довільній формі, наданого виробником обладнання Dell або його офіційним представництвом/ локальним підрозділом в Україні, адресований Замовнику, яким підтверджуються повноваження Учасника та легальність каналу постачання обладнання, що є предметом закупівлі, із зазначенням номеру оголошення про закупівлю та предмету закупівлі (пункт 2 «Підтвердження партнерського статусу Учасника» та пункт 3 «Підтримка виробника у виконанні договору», «Інші документи, що надаються учасником» додатку 7 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: (Технічна специфікація)» до тендерної документації) – до даних документів застосовується вимога щодо надання 24 години із урахування практики Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 28.03.2025 № 4914-р/пк-пз). Відповідно пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме: - надати завірені підписом уповноваженої посадової особи копії відповідних дипломів, сертифікатів або інших документів, щонайменше одного спеціаліста (згідно довідки від 22.04.2025 № 220425-05 на Слободяника Владислава Віталійовича чи Павленка Дмитра Васильовича), сертифікованого виробником обладнання Dell. На підтвердження сертифікації виробником обладнання мають бути надані завірені підписом уповноваженої посадової особи копії дипломів або сертифікатів, або інших документів, виданих виробником обладнання, дійсних на момент розкриття тендерних пропозицій; - привести у відповідність банківську гарантію від 25.04.2025 № 119621/Т-0997, де не вірно зазначені банківські реквізити Замовника: «IBAN ______ у Державній казначейській службі України»; - надати оригінал або копію сертифікату, наданого виробником обладнання Dell або інформаційного листа в довільній формі від виробника або його офіційного представництва/локального підрозділу в Україні, що підтверджує партнерський статус Учасника та лист авторизації або інформаційний лист в довільній формі, наданий виробником обладнання Dell або його офіційним представництвом/ локальним підрозділом в Україні, адресований Замовнику, яким підтверджуються повноваження Учасника та легальність каналу постачання обладнання, що є предметом закупівлі, із зазначенням номеру оголошення про закупівлю та предмету закупівлі. Пропонується надати протягом 24 годин з моменту розміщення замовником такого повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.