Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 848 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 240 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 55 440 UAH |
| Замовник: | Міністерство оборони України (Головне управління зв'язку та кібербезпеки Генерального штабу Збройних Сил України) |
| ЄДРПОУ: | 00034022 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Назарій Яворський |
| Телефон: | +380683857027 |
| E-mail: | nazarij159@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03168, Україна, м. Київ,м. Київ, пр-т Повітряних сил, 6 |
1 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, зокрема: • Відповідно до вимог пункту 14 тендерної документації Учасником надається Довідка, складена в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку (вих. №05/0425 від 23.04.2025) щодо відсутності обмежень на вчинення правочину за результатами проведення Закупівлі. Проте у складі своєї тендерної пропозиції Учасником також подано Рішення Загальних зборів учасників ТОВ “АНВІ-КОМ” (№1/04-25 від 23.04.2025), в якому йдеться про наявність обмежень, в частині вартості товару, що є предметом закупівлі, яка перевищує 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. Водночас, в даному Рішенні наявні невідповідності щодо найменування Замовника, а саме "Міністерство оборони України (Центральне управління забезпечення технікою та майном зв’язку Командування Військ зв’язку та кібербезпеки Збройних Сил України)". Відповідно до п. 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, з метою забезпечення права Учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати Учаснику 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у Тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів: У разі наявності обмежень: - Довідки, складеної в довільній формі про наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. - Рішення Загальних зборів учасників з виправленим найменуванням Замовника відповідно до тендерної документації. - Копії останньої затвердженої фінансової звітності. або У разі відсутності обмежень: - Довідки, складеної в довільній формі про відсутність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. - Копії останньої затвердженої фінансової звітності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.