Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 272,15 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 112,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Луцький національний технічний університет |
| ЄДРПОУ: | 05477296 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бородай Олена Юріївна |
| Телефон: | 380951307874 |
| E-mail: | dz@lntu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 43018, Україна, Волинська область,Луцьк, вулиця Львівська, будинок 75 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Інженерна компанія "Союз", поданої на процедуру закупівлі Навушники для стаціонарного комп’ютера з мікрофоном в рамках реалізації проєкту 101128856 «3D Концепції для освіти моди в Україні (3D4U)», що фінансується Європейським Союзом в рамках програми Ерасмус+, напрям КА2: Розвиток потенціалу вищої освіти ДК 021-2015: 32340000-8 - Мікрофони та гучномовці (32342200-4 Навушники), UA-2025-03-25-013604-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: - не надано Довідку в довільній формі про взаємовідносини з виробником або представником, дилером на запропонований товар (його складові) та підтвердження відповідної гарантійної підтримки товару виробником. - невідповідність із накладанням кваліфікованого електронного підпису; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі п.3 «У разі якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, то в складі пропозиції Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про взаємовідносини з виробником або представником, дилером на запропонований товар (його складові) та підтвердження відповідної гарантійної підтримки товару виробником». - Додаток №1 до тендерної документації «Загальні положення», п. 13 «Інша інформація», абз. 5, 6, 7, а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ.» 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку в довільній формі про взаємовідносини з виробником або представником, дилером на запропонований товар (його складові) та підтвердження відповідної гарантійної підтримки товару виробником; - Перепідписати документи Учасника із накладанням кваліфікованого електронного підпису;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.