Період оскарження умов закупівлі - по 02-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 156 190 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 561,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Миколаївський національний аграрний університет |
| ЄДРПОУ: | 00497213 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соколік Віталій Дмитрович |
| Телефон: | 380512709340 |
| E-mail: | svd.lawyers@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54020, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе (Паризької комуни), 9 |
9 |
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Колісник Вадим Миколайович, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, виявлено, що учасником ФОП Колісник Вадим Миколайович відповідно до пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника в складі своєї пропозиції було завантажено декларацію про відповідність на світлодіодні LED екрани (файл - 2.1 ДВ UA.D.023.04-25 ФОП Колісник_екрани.pdf). Однак, під час розгляду даного файлу було виявлено, що інформація щодо стандартів з переліку національних стандартів, стосовно яких декларується відповідність не в повній мірі відповідає вимогам замовника, а саме відсутнє посилання на відповідність стандарту ДСТУ EN 62368-1:2017. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої/яких виявлено невідповідності: Згідно пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається: надання декларації про відповідність на світлодіодні LED екрани до якої мають бути застосовані наступні стандарти: ДСТУ EN 62368-1:2017, ДСТУ EN 55024:2014, ДСТУ EN 61000-6-1:2015, ДСТУ EN 61000-6-3:2015. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі ФОП Колісник Вадим Миколайович в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати без зміни предмету закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі: - декларацію про відповідність на світлодіодні LED екрани до якої мають бути застосовані в тому числі стандарт ДСТУ EN 62368-1:2017. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.