Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 900 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління культури Ізюмської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 33490989 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kultura-izyum.gov.ua |
| Контактна особа: | Люблінська Тетяна Леонідівна |
| Телефон: | 380502209480 |
| E-mail: | izum-kultender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 64300, Україна, Харківська область,Ізюм, пл. Центральна,2 |
4 |
Рішенням уповноваженої особи від 17 березня 2025 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Вуличний світлодіодний LED - екран з монтажем на місці його безпосередньої експлуатації код ДК 021:2015- 32320000-2-Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-17-013824-а (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Залєв Юрій Олексійович виникла необхідність більш детального вивчення, аналізу та опрацювання документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Залєв Юрій Олексійович до 23 квітня 2025 року (протокол уповноваженої особи від 01 квітня 2025 року).
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : Додаток 5 до тендерної документації “Тендерна пропозиція” див. Додаток 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції пункт 1, Тендерна документація Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 ВИНЯТКИ другий абзац “Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).” Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Тендерна пропозиція за формою, що наведена у Додатку 5 до тендерної документації (див. Додаток 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції “пункт 1 ) зазначений підпис Учасника закупівлі тільки на другій сторінці вищезазначеного документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Тендерну пропозицію за формою, що наведена у Додатку 5 (див. Додаток 1 до тендерної документації п.1. ) зазначити підпис Учасника закупівлі на кожній сторінці вищезазначеного документа. . 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : Додаток 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції п. 2. Кваліфікаційні критерії п.п. 2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) п.п. 2.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)... Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: У довідці про виконання аналогічних договорів (договір № 110923 від 11 вересня 2023 року з ДП”Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка” у Назві предмету закупівлі (стовпчик 4) зазначено внутрішній екран, але у специфікації (додаток № 1 до договору № 110923 від 11 вересня 2023 року) та видатковій накладній від 14.12.2023 “Світлодіодний кабінетний екран, зовнішній, Р 3,9 розмір 1000*500 мм”. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: довідку про виконання аналогічних договорів Назву предмету закупівлі (стовпчик 4) привести у відповідність. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : Додаток 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції “ пункт 3 “ Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації” передостанній абзац “ Підтвердження відповідності Учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. “ Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідка щодо відсутності підстав, зазначених в п. 47 Особливостей, де не зазначений перелік відсутності підстав згідно кожного підпункту пункту 47 ( крім підпунктів 1 і 7) . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Довідку щодо відсутності підстав, зазначених в п. 47 Особливостей, з зазначеним переліком відсутності підстав згідно кожного підпункту пункту 47 ( крім підпунктів 1 і 7) , шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : Додаток 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції “ пункт 4. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , п.п. 4.1. Таблиця 1. , та Додаток 2 до тендерної документації “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ”. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Таблицю технічних характеристик екрану , де в технічних характеристиках товару (стовпчик 5) таблиці не зазначено наявність Синхронне керування – за допомогою PC, TV Box, Сервера через вхідні інтерфейси HDMI, DP, DVI, SDI(опціонально); Асинхронне керування – з внутрішньої пам’яті контролера за допомогою Wi- Fi (базовий), LAN (опціонально); Віддалене керування здійснюється за допомогою WEB-ПО (сервер); Led екран має бути підключеним до інтернет мережі за допомогою Wi-Fi або LAN; комунікаційні кабелі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Таблицю технічних характеристик екрану надати з додаванням вищезазначених технічних характеристик, якщо технічно у нього є можливість їх надання . 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 до тендерної документації “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ” пункт 9 “Для підтвердження відповідності характеристик запропонованого Товару вимогам тендерної документації, окрім інформації (Додаток 2 до ТД) необхідно надати посилання з офіційного сайту виробника на товар, що пропонується, де є зазначені характеристики, які вимагаються”. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції інформації не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: лист де зазначені посилання з офіційного сайту виробника на товар, що пропонується, де є зазначені характеристики, які вимагаються. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 до тендерної документації “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ” пункт 12 другий абзац “Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист згідно із зразком 1, із чітким заповненням колонок таблиці 1.1 та зазначенням гарантійного строку на Товар, що пропонується Учасником”. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: гарантійний лист згідно із зазначеним зразком, але в таблиці 1.1 “Умови гарантійного строку обслуговування Товару” стовпчик 3 “Строк надання” зазначено 24 (двадцять чотири) години , але у Додатку 2 до тендерної документації пункт 12 таблиця 1.1 відповідно “Строк надання” зазначено 1 (одна) робоча година. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: гарантійний лист з зазначеним строком надання максимально припустимого часу реагування за телефоном (консультування) згідно додатка 2 до тендерної документації пункт 12 таблиця 1.1. 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : Додаток 2 до тендерної документації “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ” пункт 13 “Довідка складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність сервісних центрів з гарантійного та технічного обслуговування Товару, що є предметом закупівлі, у Харківській області, з обов’язковим зазначенням адреси, телефонів для зворотного зв’язку. У разі відсутності сервісного центру та технічної підтримки у Харківській області Учаснику необхідно надати довідку про розташування сервісного центру та технічної підтримки в Україні, а також додатково надати Замовнику лист-гарантію щодо зобов'язання Учасника, в разі часткової або повної непрацездатності переданого обладнання, протягом гарантійного терміну організовувати безкоштовну технічну підтримку та ремонт обладнання, при цьому брати на себе всі фінансові зобов'язання щодо вартості транспортних послуг та/або необхідних поштових послуг, пов'язаних з відправленням/отриманням обладнання та/або документів з офіційної адреси Замовника. “ Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: лист Сервісний центр, його місцезнаходження, але не вказаний номер телефону для зворотнього зв'язку; Лист- гарантія зобов'язання “... в разі часткової або повної непрацездатності переданого обладнання з вини постачальника протягом гарантійного терміну організовувати безкоштовну технічну підтримку та ремонт обладнання, при цьому брати на себе всі фінансові зобов'язання щодо вартості транспортних послуг та/або необхідних поштових послуг, пов'язаних з відправленням/отриманням обладнання та/або документів з офіційної адреси Замовника.” Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями:лист Сервісний центр, його місцезнаходження, та вказати номер телефону для зворотнього зв'язку; Лист- гарантія зобов'язання в разі часткової або повної непрацездатності переданого обладнання протягом гарантійного терміну згідно Додатку 2 до тендерної документації “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ” пункт 13 другий абзац .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.