Період оскарження умов закупівлі - по 07-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 654 056,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 270,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина Р9025 |
| ЄДРПОУ: | 07902616 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жиглій Аліна Володимирівна |
| Телефон: | 380663829298 |
| E-mail: | vgz.r9025@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ІСТЕЛ 3000”, яка визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник надав у складі тендерної пропозиції копію Статуту товариства проте відповідний документ не завірено підписом відповідної особи та печаткою учасника або із накладанням електронного підпису. 1.2. Учасник надав у складі тендерної пропозиції копію витягу з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, проте відповідний документ не засвідчено підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитком печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа або із накладанням електронного підпису. 1.3. Учасник надав у складі тендерної пропозиції заповнений проєкт Договору (з додатками до Договору) відповідно до Додатку 3 до тендерної документації без зазначення цін у ньому, проте, відповідний документ не засвідчено підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитком печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа або із накладанням електронного підпису. 1.4. Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про відсутність обмежень у уповноваженої особи Учасника на підписання договору в розмірі поданої Учасником цінової пропозиції, з урахуванням вимог Господарського Кодексу України, яка підписана уповноваженим представником учасника, проте довідку не завірено печаткою учасника (вимога накладення відбитку печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) або із накладанням електронного підпису. 1.5. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження виду господарської діяльності що є предметом закупівлі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів та / або інформації які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”: “Статут (або інший установчий документ) зі змінами (у разі їх наявності) або його копії (копії іншого установчого документу), завіреної підписом відповідної особи та печаткою учасника (не стосується учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), або довідку із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким буде можливо переглянути електронну версію Статуту.”. 2.2. Абзац 2 підпункту 1 Винятків передбачених пунктом 1 розділу 3 тендерної документації: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). 2.3. Абзац 2 підпункту 1 Винятків передбачених пунктом 1 розділу 3 тендерної документації: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). 2.4. Підпункт 1.2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації: документи, що складаються безпосередньо учасником у довільній формі та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку учасника (за наявності), підписані уповноваженим представником учасника та завірені печаткою учасника (вимога накладення відбитку печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством);− вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника / уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). 2.5. Підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів та / або інформації які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”: копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження виду господарської діяльності що є предметом закупівлі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. 3) Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - копію Статуту завіреного підписом відповідної особи та печаткою учасника, відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів та / або інформації які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” або із накладанням електронного підпису. - копію витягу (або виписки чи довідки) з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань засвідчену власноручним підписом учасника / уповноваженої особи та завіреного печаткою учасника або із накладанням електронного підпису, відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 1 Винятків передбачених пунктом 1 розділу 3 тендерної документації. - заповнений проєкт Договору (з додатками до Договору) відповідно до Додатку 3 до тендерної документації без зазначення цін у ньому завізований власноручним підписом учасника / уповноваженої особи та завіреного печаткою учасника або із накладанням електронного підпису, відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 1 Винятків передбачених пунктом 1 розділу 3 тендерної документації. - довідку в довільній формі про відсутність обмежень у уповноваженої особи Учасника на підписання договору в розмірі поданої Учасником цінової пропозиції, з урахуванням вимог Господарського Кодексу України, яка підписана уповноваженим представником учасника засвідчену власноручним підписом учасника / уповноваженої особи та завірену печаткою учасника або із накладанням електронного підпису, відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 1 Винятків передбачених пунктом 1 розділу 3 тендерної документації. або - лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначаються законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію (-ї) роз’яснення (-нь) державних органів щодо цього. *Якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, відповідно до вимог підпункту 3.15 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів та / або інформації які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.