Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
закупівля здійснюється для задоволення потреби
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 339 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний навчальний заклад "Ісаєвський професійний аграрний ліцей" |
| ЄДРПОУ: | 20986842 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ховріна Олена Олександрівна |
| Телефон: | +380965003301 |
| E-mail: | IPAL_48@i.ua |
| Місцезнаходження: | 67023, Україна, Одеська область,село Ісаєве, вулиця Набережна, 15 |
2 |
№ 47 від 03.03.2025 р. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції листа від виробника (представництва виробника в Україні) та/або офіційного дистрибютора ПЗ для створення уроків: про підтвердження партнерського статусу Учасника адресований Замовнику торгів із зазначенням номеру закупівлі та предмету закупівлі, назви та кількості запропонованого товару. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «Авторизація» за результатами перегляду, якого було встановлено невідповідність номеру закупівлі. Так, у даному листі йде посилання на закупівлю UA-2024-11-26-017870-a, в той час коли вірним номером закупівлі є UA-2025-02-17-002559-a. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 4.2. Додатку 3 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Приведений у відповідність до вимог тендерної документації лист. Уповноважена особа О.О. Ховріна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.