в комплекті із подвійним кабелем 50 ОМ (N-Type-QMA) 20 метрів, штатив-кронштейн для антени, довжина 1.38-1.77 м, до 30 кг, кріплення для антени
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 403 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 030 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А7036 |
| ЄДРПОУ: | 26624229 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Волох |
| Телефон: | +380632581100 |
| E-mail: | zakupivli_7036@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, м. Дніпро |
2 |
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ТОРГПОСТАЧ ПЛЮС" код ЄДРПОУ 45258955 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції не надані документи, подання яких передбачалося тендерною документацією, відповідно Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або декларацію про провадження господарської діяльності видану згідно з Постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару (надання послуг, виконання робіт) Учасник має у складі пропозиції надати гарантійний лист/довідку або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, (виконання робіт), що є предметом закупівлі. В разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі. 5. Якщо учасник не є виробником продукції, йому необхідно у складі пропозиції надати документи, які підтверджують співпрацю із виробником: 1) Лист від виробника продукції. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення в електронній системі закупівель, найменування запропонованого Товару. Учасник у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації товару, який буде запропонований замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. 2) Учасник надає перелік сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування обладнання на території України. 3) Під час постачання Учасник повинен надати гарантійні талони зі строком гарантії з вказанням назви обладнання та їх серійних номерів, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. 4) Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам, зазначеним у таблиці до тендерної документації. 5) На підтвердження відповідності товару Учасник повинен надати копії наступних чинних сертифікатів виробника, видані органом сертифікації: • (Декларацію відповідності, Сертифікат експертизи, Сертифікат відповідності) • ISO 28000 – Менеджмент безпеки ланцюга постачання. • ISO 37001 – Менеджмент боротьби з корупцією. • ISO 27001 – Менеджмент управління інформаційної безпеки. 6. Скановану форму “Форма цінова пропозиція” згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 7. Гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару вимогам до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно ДОДАТКУ №3. 8. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ДОДАТКУ №4. 9. Сканований Лист-згоду з проектом Договору згідно ДОДАТКУ №5 10. Лист-гарантію згідно ДОДАТКУ №6. 11. Сканований Лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.