Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 904 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 520 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
| ЄДРПОУ: | 04053625 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Павленко |
| Телефон: | +380412481209 |
| E-mail: | mvk@zt-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
4 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №37-Т м. Житомир 12 лютого 2024 року Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2, код ЄДРПОУ 04053625. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу - уповноважена особа розглядає Порядок денний: 1. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-04-015174-a. Конкретна назва закупівлі – Комплект підсилення зв'язку для БпАК згідно ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання на очікувану вартість 1 904 000,00 грн. у порядку, встановленому Законом та Особливостями. Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану. У відкритих торгах Комплект підсилення зв'язку для БпАК згідно ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання взяв участь один учасник - ФОП "СПІДЧУК ЮРІЙ АНТОНОВИЧ" РНОКПП 2327413659 з ціновою пропозицією -1 770 000 грн . Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП "СПІДЧУК ЮРІЙ АНТОНОВИЧ" та опрацювавши документи цього учасника, завантажені у її складі, на відповідність вимогам Тендерної документації, дійшла висновку, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме ДОДАТКУ №3 до Тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до Учасників) цієї закупівлі. Так у п.1 ДОДАТКУ №3 передбачено, що учасник повинен надати наступні документи: Копії аналогічних договорів зазначені у довідці (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (видаткові накладні та лист-відгук) за та/або 2022-2024 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) - як мінімум 1 договір *. ФОП "СПІДЧУК ЮРІЙ АНТОНОВИЧ" не надав копії листа-відгука про виконання аналогічного договору №110 від 27.06.2024 року на суму- 94 600,00 грн. Замовник надає 24 години для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, а саме для надання: - копії листа-відгука про виконання аналогічного договору. відповідно до п.1 ДОДАТКУ №3 до тендерної документації; Враховуючи вищенаведене та відповідно до абзацу 1 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Вирішила: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ФОП "СПІДЧУК ЮРІЙ АНТОНОВИЧ" РНОКПП 2327413659, з предмету закупівлі - Комплект підсилення зв'язку для БпАК згідно ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання. Уповноважена особа Людмила ПАВЛЕНКО Підпис:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.