Період оскарження умов закупівлі - по 08-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 569 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 690 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40108887 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://securitypolice.com.ua/ |
| Контактна особа: | Юрій Божко |
| Телефон: | +0322523087 |
| E-mail: | yurybozhko1968@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область,місто львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО будинок 44 |
3 |
При розгляді тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: 1) відповідно п.п. 1.1 – 1.3 п. 1 Додатку №1 та п.п. 1.1 – 1.3 п.1 розділу 1 Додатку №7 до тендерної документації, учасником у складі своєї тендерної пропозиції надаються документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або договорів, а саме: «1.1. Довідка складена згідно примірної форми про виконання аналогічного договору (або договорів), укладених у 2023 – 2025 р.р., у якій зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреси, контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі. 1.2. Оригінал/копія договору/договорів про постачання товару, що є предметом закупівлі (інформація про договір/договори повинна бути наведена в довідці наданій згідно п. 1.1. Такий договір/договори надає(ю)ться з усіма укладеними додатковими угодами та/або специфікаціями, що є їх невід’ємними частинами (у разі їх наявності). 1.3. Документи, що підтверджують виконання договору/договорів, зазначених у довідці наданій згідно п. 1.1 (скановані з оригіналу/копії накладних та/або актів та/або позитивного(их) відгук(и) щодо виконання Учасником договору/договорів, зазначених у довідці наданій згідно п. 1.1 та/або інших передбачених законодавством документів).» На виконання цих вимог, учасником було надано шляхом опублікування в ЕСЗ Довідки про виконання аналогічних договорів №1 від 04.02.2025 (файл «Забезпечення виконання договору.pdf») у якій не зазначено дати виконання договору, а також скановані з оригіналу копії виконаного зазначеного у довідці договору та накладної, що свідчить про його виконання (файли «1.1.2.Договір від 26.02.2024 _ 277-1.pdf» та «1.1.3.Видаткова договір.pdf») у яких заретушована (прихована) інформація щодо ціни за одиницю товару з ПДВ та без ПДВ, а також інформації про суми ПДВ по кожній номенклатурі товару. 2) згідно з п.п. 1.7 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та розділом 4.4 Додатку № 7 до тендерної документації передбачено, що «Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію.» У відповідності до п. 1.8 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «1.8. Замовник перевіряє накладений КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify» Згідно вимог Закону України № 2155 «Про електронні довірчі послуги», КЕП повинен зберігатися лише на захищеному носії ключової інформації. Кваліфікований електронний підпис (далі КЕП) — це електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Сертифікат відкритого ключа — це документ в електронній формі, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу. КЕП повинен бути з типом підпису — «Кваліфікований». При перевірці накладеного Учасником електронного підпису учасника на сайті ЦЗО вбачається, наступне: «Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», тип носія особистого ключа «Незахищений», тип підпису «Удосконалений», що свідчить, що документи тендерної пропозиції були підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП) Учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації. Жодних звернень (вимог/скарг) від потенційних учасників щодо процедури закупівлі протягом періоду уточнень/оскаржень подано не було. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду викладеного, відповідно до ст. 29 Закону та п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 зі змінами, Замовник вирішив: надати Учаснику відкритих торгів (з особливостями) згідно з предметом закупівлі Портативні радіостанції (код ДК 021:2015 – 32230000-4 «Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм», уточнюючий код ДК 021:2015 – 32237000-3 «Портативні радіостанції»), ідентифікатор закупівлi – UA-2025-02-03-015755-a, Товариству з обмеженою відповідальністю «ДИОНА-ЛТД» (пр. Берестейський, будинок 67, корпус Д, офіс 103, м. Київ, Україна, 03062, ЄДРПОУ 16302753) пропозиція якого становить 550 680,00 грн., 24 години для усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для чого зобов’язати його: 1) надати шляхом опублікування в ЕСЗ: - довідки складеної згідно примірної форми про виконання аналогічного договору (або договорів), укладених у 2023-2025 р.р., у якій зазначити (у тому числі): дату виконання зазначеного у ній договору; - оригіналу/копії договору, зазначеного у довідці з усією наявною у ньому інформацією (без ретушування та будь-якого приховування); - документів, що підтверджують виконання договору, зазначеного у довідці з усією наявною у ньому інформацією (без ретушування та будь-якого приховування). 2) зобов’язати не пізніше кінцевого строку, наданого для усунення невідповідностей, накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника на документи тендерної пропозиції. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у порядку передбаченому п. 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.