Дата публікації протоколу розгляду пропозицій - 11-02-2025, 11:29
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном - 22-02-2025, 00:00
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275. Очікувана вартість встановлена без податку на додану вартість згідно Податкового кодексу України п.32 підрозд.2 розділу XX – в частині визначених товарів оборонного призначення, визначених такими згідно з п.29 ч.1 ст.1 Закону України «Про оборонні закупівлі» №808-IX від 17.07.2020р. (Закон №808), та в частині визначених товарів, кінцевим отримувачем яких є сили оборони, операція з постачання Товару за цим Договором звільнена від ПДВ.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 332 100,25 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 660,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Так |
| Замовник: | Військова частина А4123 |
| ЄДРПОУ: | 26632654 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віктор Тарасюк |
| Телефон: | +380679472673 |
| E-mail: | a_4123@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Повідомлення Розглядаючи на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, замовником ініційовано перевірку автентичності заводських номерів запропонованого товару відповідно до наданого учасником в складі пропозиції переліку серійних номерів з метою перевірки їх автентичності. За результатами здійсненої перевірки службою зв’язку військової частини на підставі рапорта виявлено, що одна з одиниць товару вже була відвантажена іншим постачальником іншому покупцю. Отже, така одиниця товару не зможе бути поставленою учасником замовнику в межах даної закупівлі, оскільки вже знаходиться на балансі та в розпорядженні іншої військової частини (юридичної особи). Згідно з п. 8 Постанови № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Рішенням уповноваженої особи учаснику фізичній особі-підприємцю Базану Данилові Сергійовичу надано 24 години на усунення невідповідності у довідці з переліком серійних номерів заводу-виробника щодо кожної одиниці товару шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненої довідки з переліком серійних номерів заводу-виробника щодо кожної одиниці товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.