Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00
Строк поставки товару - до 20.02.2025р.включно
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 108 995 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 089,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр професійно-технічної освіти м.Житомира |
| ЄДРПОУ: | 02543584 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cpto.zt.ua/ |
| Контактна особа: | Віта Лугина |
| Телефон: | +380412482035 |
| E-mail: | zt_cpto@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10009, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Селецька, 5 |
3 |
Замовником, згідно п.7 додатку №4 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей ”(з посиланням на додаток №1 до ТД), вимагалося наступне: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати, в т.ч.: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)». Вищезазначену довідку Учасником не надано/не завантажено. Замовник вимагає надати/завантажити довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), сканкопії яких було надано в пропозиції учасника, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, які встановлені пунктом 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.