Право власності на поставлену партію Товарів переходить від Постачальника до Замовника з моменту фактичної передачі Товару закладам Замовника за належним чином оформленими видатковими накладними. Передача Товару від Постачальника Замовнику здійснюється за видатковою накладною, в якій Сторони зазначають найменування Товару, що постачається, кількість в одиницях вимірювання, ціну Товару та загальну вартість Товару, що постачається. На загальну вартість Товару нараховується ПДВ за ставкою, встановленою чинним законодавством України, якщо Постачальник є платником податку на додану вартість. Датою отримання Замовником Товару за відповідною видатковою накладною є дата проставлена у такій видатковій накладній представником Замовника в день фактичного отримання Товару. Строк поставки: з дати укладання договору до 31 березня 2025 року. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати фактичного отримання Товару Замовником, на підставі рахунку Постачальника та підписаної Сторонами видаткової накладної.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 316 684 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР ІМ. М.К.САДОВСЬКОГО |
ЄДРПОУ: | 02224761 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.teatr.vn.ua/ |
Контактна особа: | Кондратюк Альона Юріївна |
Телефон: | 380632068064 |
E-mail: | vinmuzdramteatr@ukr.net |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Театральна, будинок 13 |
0 |