НУШ Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3: Інтерактивна панель 65" з ОС, комп. модуль (i7, від 8 ГБ ОП, від 256 ГБ SSD, Windows), Wi-Fi, BT, підтримка декількох облікових записів, бездротова трансляція, настінне кріплення (код ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) повинен бути доукомплектований настінним кріпленням, вартість якого включена до ціни пропозиції постачальника. Характеристика товару повинна відповідати вимогам, наведеним у Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, який затверджений наказом МОН від 29.04.2020 № 574, а саме: Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3: А) Інтерактивна панель: мінімальна діагональ 65″; мінімальна роздільна здатність зображення 3840 × 2160 пікселів; дотикова технологія управління контентом за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера; захисне, загартоване, антиблікове скло екрану; ресурс роботи матриці не менше 20000 годин; вбудована акустична система потужністю не менше 10 Вт (за потребою); наявність зовнішніх інтерфейсів USB, VGA, HDMI та LAN (RJ45); настінне кріплення та мобільний стенд для транспортування в приміщенні; за наявності вбудованого ПК: об’єм оперативної пам’яті не менше ніж 4 Гб, об’єм накопичувач не менше 240 Гб SSD або 500 Гб HDD та підтримувати стандарти IEEE не гірше 802.11 n; Б) Базове програмне забезпечення для інтерактивної панелі попередньо встановлена ОС з безкоштовними оновленнями (за умови наявності комп’ютерного модуля); можливість створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту. Місце поставки товару: Комунальний заклад «Гімназія села Верба Оваднівської сільської ради» (44721, Україна, Волинська область, Володимирський район, село Верба, вулиця Шкільна, 7). Строк поставки товару: до 20 грудня 2024 року. У вартість товару включається вартість тари, упаковки, маркування, витрати по перевезенню, навантаженню та розвантаженню, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання, яке здійснює Постачальник. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів після прийняття товару Замовником, його встановлення і налаштування Постачальником, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Оплата може бути проведена тільки в межах бюджетних призначень та при умові наявності відповідних коштів на рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються при отриманні Замовником відповідного фінансування. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового непроведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару. Гарантійний термін обслуговування повинен становити не менше 12 місяців від виробника або офіційного представника з дня підписання видаткової накладної.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 95 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОВАДНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44450000 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ovadnivska-gromada.gov.ua |
Контактна особа: | Ганна Савюк |
Телефон: | +380634314759 |
E-mail: | annasavjuk1988@gmail.com |
Місцезнаходження: | 44720, Україна, Волинська область,село Овадне, вул.Перемоги, будинок 20 |
0 |