Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 129 802 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 298,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Миколаївський національний аграрний університет |
| ЄДРПОУ: | 00497213 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соколік Віталій Дмитрович |
| Телефон: | 380512709340 |
| E-mail: | svd.lawyers@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54020, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе (Паризької комуни), 9 |
3 |
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кучер Дмитро Борисович, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, виявлено, що учасником ФОП Кучер Дмитро Борисович відповідно до пп. 3.1.2. п. 3 Додатку 3 тендерної документації в складі своєї пропозиції: - не надано копію аналогічного договору**, та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінали позитивних відгуків від замовників, з якими укладено договори, копії яких надаються (відгуки на фірмових бланках з відбитком печатки та підпису замовників), та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), копія акта наданих послуг та/або копія акта звірки, та/або копія податкової накладної тощо. Разом з тим, відповідно до абз. 2 пп. 2.4 п. 2 Додатку 2 тендерної документації Замовника, Учасником в складі тендерної пропозиції не надано інструкцію користувача та/або короткий посібник зі встановлення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої/яких виявлено невідповідності: 2.1. згідно пп. 3.1.2. п. 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовником вимагається: - на підтвердження факту виконання договору – учасник в складі своєї пропозиції надає: копію аналогічного договору**, та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінали позитивних відгуків від замовників, з якими укладено договори, копії яких надаються (відгуки на фірмових бланках з відбитком печатки та підпису замовників), та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), копія акта наданих послуг та/або копія акта звірки, та/або копія податкової накладної тощо. 2.2. згідно абз. 2 пп. 2.4 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається: - у складі пропозиції Учасник на підтвердження відповідності продукції чинним стандартам і нормам надає інструкцію користувача та/або короткий посібник зі встановлення; паспорт та/або сертифікат якості та/або декларацію відповідності на товар. В ході розгляду документів, що були завантажені Учасником ФОП Кучер Дмитро Борисович було виявлено відсутність документів відповідно до п. 2.1 та п 2.2 зазначеного повідомлення. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі ФОП Кучер Дмитро Борисович в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - копію аналогічного договору**, та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінали позитивних відгуків від замовників, з якими укладено договори, копії яких надаються (відгуки на фірмових бланках з відбитком печатки та підпису замовників), та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), копія акта наданих послуг та/або копія акта звірки, та/або копія податкової накладної тощо; - інструкцію користувача та/або короткий посібник зі встановлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.