Період оскарження умов закупівлі - по 13-11-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 440 566 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 22 202,83 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Надія Шевцова |
Телефон: | +380617086970 |
E-mail: | tender_uon@ukr.net |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
3 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2024-11-08-014800-a код ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (короткофокусний проектор, інтерактивна дошка, інтерактивна панель) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів, відповідно до протоколу уповноваженої особи № 111-Пр від 20.11.2024.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наданий договір оренди на транспортний засіб, проте відсутній акт прийому-передачі орендованого автомобіля. 2. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надані не в повному обсязі Договір поставки від 01.09.2024 № 01-09/24-1 та Договір поставки від 20.09.2024 № 20-09/24/1, а саме відсутні рахунки, які згідно підпункту 2.1 є невід’ємною частиною договору. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання акту прийому-передачі орендованого автомобіля; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання аналогічних договорів в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.