Період оскарження умов закупівлі - по 13-11-2024, 00:00
Категорія замовника - органи соціального страхування
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 21910427 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Радкевич Тетяна Борисівна |
| Телефон: | +380563754535 |
| E-mail: | RTB131@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49094, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26 |
1 |
Після розгляду документів тендерної пропозиції Учасника на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановлено, що в Тендерній пропозиції б/н, б/д в опису технічних характеристик, зокрема, в описі графічного LCD-дисплея та клавіші функцій не вказані їх конкретні характеристики (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до пункту 43 Особливостей пропонуємо усунути невідповідності в інформації та/або документах поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом зазначення у тендерній пропозиції конкретних характеристик (показників) запропонованого товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.