Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 426 312 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 131,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФОСІТІ» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 21232619 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бойко Олександра |
| Телефон: | 380939667023 |
| E-mail: | 01032024b@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,Харків, майдан Павлівський, будинок 10 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) складену та заповнену не у відповідності до Форми І; 2) Учасник у складі пропозиції не надав Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку або у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) невідповідність вимогам пункту 1.1 розділу 1 «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам» Додатку 1 до тендерної документації; 2) невідповідність пункту 5.12 розділу 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) складену та заповнену у відповідності до Форми І та для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів) що підтверджують виконання договору в повному обсязі; 2) Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку або у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Керуючись пунктом 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі (UA-2024-11-01-012848-a). У разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА», буде відхилена у відповідності до пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.