Період оскарження умов закупівлі - по 18-10-2024, 00:00
відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 135 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 675 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Стрийська гімназія імені Героя України Тараса Бобанича Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 22416155 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Леся Лазор |
| Телефон: | +380324557119 |
| E-mail: | stryiska9schoola@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, вул. Грабовецька, будинок 23 |
2 |
в дод.1 до ТД замовником вимагалися -скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше двох, виконання повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договорами є договір (подібний за змістом, своєю правовою природою даної закупівлі) за аналогічним предметом закупівлі. - позитивні листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасник надав довідку з 1 договором, 1 скан-копію договору, 1 лист-відгук. Учаснику необхідно виправити цю невідповідність
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.