Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 410 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна служба експортного контролю України |
| ЄДРПОУ: | 00010300 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Красноступ Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | +380444624852 |
| E-mail: | Tender@dsecu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04080, Україна, Київська область,Київ, вул. Кирилівська, 19-21 |
1 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Порушенно процедуру кваліфікації учасників під час проведення відкритих торгів.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-11-2024, 17:01
Період оскарження:
з 05-11-2024, 17:03 по 16-11-2024, 00:00
Документи:
В пункті 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) передбачено, що у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пп. 7 п. 6 Додатку 1 “Опис та приклад формальних помилок” до Тендерної документації на закупівлю Телефонного обладнання для IP – телефонії за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:32550000-3 «Телефонне обладнання» помилкою вважається подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений (складені) у довільній формі та не містить (не містять) вихідного номера. В даному випадку, учасник ФОП “Малашенко Оксана Василівна” (ІПН: 2859020328) у своїй тендерній пропозиції надав довідки та листи щодо: - Інформація стосовно здійснення господарської діяльності; - Інформаційна довідка щодо країни виробництва; - Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); в довільній формі без зазначення вихідного номеру та відповідно дати. Враховуючи викладене, учасник ФОП “Малашенко Оксана Василівна” (ІПН: 2859020328) повинен усунути вищезазначену невідповідність. Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та / або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі В пункті 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) передбачено, що у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пп. 7 п. 6 Додатку 1 “Опис та приклад формальних помилок” до Тендерної документації на закупівлю Телефонного обладнання для IP – телефонії за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:32550000-3 «Телефонне обладнання» помилкою вважається подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений (складені) у довільній формі та не містить (не містять) вихідного номера. В даному випадку, учасник ФОП “Ясудович Вадим Валерійович” у своїй тендерній пропозиції надав довідки та листи щодо: - Довідка про повноваження учасника; - Гарантія щодо згоди на використання персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”; - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - Лист – гарантія про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені Пунктом 47 Особливостей; - Довідка щодо зобов'язань за раніше укладеними договорами; - Лист – згода з проектом Договору; - Довідка про ліцензію; - Довідка щодо громадянства України в довільній формі без зазначення вихідного номеру та відповідно дати. Враховуючи викладене, учасник ФОП “Ясудович Вадим Валерійович” повинен усунути вищезазначену невідповідність. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовник вимагав надати довідку про наявність в учасників досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів) за Формою 1, що розміщена в розділі «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження». Відповідно до встановленої форми учасник зобов’язаний в стовпчику 3 (з ліва на право) вказати предмет договору. Натомість, учасником ФОП “Ясудович Вадим Валерійович” у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка не відповідає Формі 1, адже в ній відсутні відомості про предмет договору. Враховуючи викладене, учасник ФОП “Ясудович Вадим Валерійович” повинен усунути вищезазначену невідповідність. Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та / або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.