1 - Вимоги щодо гарантійного обслуговування: 1. Гарантійний строк на товар, що є предметом закупівлі, становить: - не менше 12 місяців з дати отримання товару замовником. 2. Учасник (переможець) несе усі логістичні витрати, що пов'язані з гарантійним обслуговуванням товару, що є предметом закупівлі. 3. Учасник (переможець) зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, протягом гарантійного строку, на місці його розташування у місті Харкові. За умовами договору учасник (переможець) повинен закріпити за замовником спеціаліста, реакція на звернення до якого у робочі дні (за телефоном або електронною поштою) – впродовж 3-х годин з моменту відправлення заявки – повідомлення. Не пізніше, ніж на наступний робочий день після відправлення замовником заявки-повідомлення, сервісний спеціаліст учасника (переможця) повинен прибути на місце розташування товару, провести його діагностику, визначити можливі несправності, та відновити працездатність товару шляхом заміни несправних складових. У разі неможливості заміни несправних складових товару на наступний робочий день після відправлення замовником заявки-повідомлення, учасник (переможець) повинен у той же строк відновити працездатність товару, що є предметом закупівлі, шляхом надання та встановлення підмінного обладнання. У випадку встановлення підмінного обладнання строк усунення недоліків подовжується до п‘яти робочих днів. 4. Учасник повинен мати в наявності сервісний центр, розташований у місті Харкові, який забезпечить гарантійну підтримку товару, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну. В якості сервісного центру можуть бути: сервісний центр учасника, або структурні підрозділи Учасника, або підприємства, з якими укладені договори на надання послуг щодо гарантійного обслуговування товару, що є предметом закупівлі, сервісний центр виробника товару, розташовані у місті Харкові Для підтвердження наявності сервісного центру учасник повинен надати: - довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про адресу, номер (номери) контактного (контактних) телефону (телефонів) та е-мейл сервісного центру, яка підтверджує наявність приміщення (сервісного центру), розташованого в м. Харкові, разом з копіями документів, підтверджуючих право на використання цього приміщення (приміщень) в якості сервісного центру, або - сканований оригінал, або скановану копію договору з організацією, розташованою в місті Харкові, щодо виконання робіт по гарантійному обслуговуванню товару, що є предметом закупівлі (у разі відсутності сервісного центру учасника в місті Харкові) та довідку в довільній формі з інформацією про адресу, номер (номери) контактного (контактних) телефону (телефонів) та е-мейл цієї організації, або - лист від виробника товару, що є предметом закупівлі, щодо сервісного центру виробника, розташованого в місті Харкові, який повинен містити інформацію про адресу, номер (номери) контактного (контактних) телефону (телефонів) та е-мейл сервісного центру, на базі якого буде проводитися гарантійне обслуговування товару даного виробника (у разі відсутності сервісного центру учасника в місті Харкові).
Статус: Активна
Дата створення: 25-09-2024, 09:35:46