Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 038 570 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 20 192,85 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області |
ЄДРПОУ: | 43229131 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кокольник Світлана Іванівна |
Телефон: | +380991853674 |
E-mail: | tsozo2019@gmail.com |
Місцезнаходження: | 90300, Україна, Закарпатська область,Виноградів, вул. Копанська 10 |
2 |
Відповідно до положень п.п1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасник ФОП "МОТУЩУК ГАННА ВАСИЛІВНА" у довідці про виконання аналогічного договору зазначив про виконання аналогічного договору№1/11 від 20.11.2021 р. укладеного з ТОВ «Соуріс» та надав на підтвердження виконання цього договору Накладну№1-11-Н від 20.11.2021 р. що не містить підпис одержувача. Учасник повинен виправити зазначені вище невідповідності шляхом завантаження в електронну систему: скан-копію Накладної №1-11-Н від 20.11.2021 р. з підписом одержувача або копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.