Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2024, 00:00
Виносна антена ПАВУК та продовжена антена 47 см або еквівалент для радіостанцій Motorola для матеріально-технічного забезпечення військової частини
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 212 352 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 061,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Ковельської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04051313 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.kowelrada.gov.ua |
| Контактна особа: | Геннадій Ющик |
| Телефон: | +380335271717 |
| E-mail: | kovelmat@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
6 |
1. Перелік виявлених невідповідностей : 1.1 - відсутність документу, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран ; 1.2 - відсутність інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатка-3 Тендерної Документації; 1.3 – відсутність листа - гарантії про можливість постачання запропонованого Учасником товару в необхідній кількості та якості. 1.4. – відсутність довідки щодо гарантійного терміну експлуатації обладнання не менше 12 місяців з моменту отримання товару замовником, в якій Учасник гарантує якість товару і що безкоштовно буде здійснювати його гарантійне обслуговування протягом встановленого терміну експлуатації за умови дотримання Замовником вимог до зберігання та користування товару, що є предметом закупівлі. 2 . Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції / 2. Інша інформація. 2.2. Додаток-3 до Тендерної Документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”». 2.3. Додаток-3 до Тендерної Документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)». 2.4. Додаток-4 до Тендерної Документації / ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам. 3. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. 3.2. Довідка, складена в довільній формі, з інформацією про наявність в Учасника досвіду виконання не менше 1-го аналогічного* за предметом закупівлі договору за період 2022 - 2024 роки із зазначенням інформації щодо найменування та місцезнаходження замовника, дати укладання договору, дати завершення надання послуг за договором ; - копія договору, зазначена у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями); - копії усіх документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці ; - копію позитивного відгуку замовника на підтвердження якісного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (у цих листах має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук та інформація про якість виконання). * Під аналогічним договором слід розуміти договір за аналогічним предметом закупівлі - Антени ( код ДК 021:2015: 32352000-5 Антени та антенні відбивачі). 3.3. Лист - гарантія про можливість постачання запропонованого Учасником товару в необхідній кількості та якості. 3.4. Довідка щодо гарантійного терміну експлуатації обладнання не менше 12 місяців з моменту отримання товару замовником, в якій Учасник гарантує якість товару і що безкоштовно буде здійснювати його гарантійне обслуговування протягом встановленого терміну експлуатації за умови дотримання Замовником вимог до зберігання та користування товару, що є предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.