Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2024, 00:00
Місце поставки: 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул. Центральна, 3 або навчальний заклад за вибором замовника.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 181 333,33 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 906,67 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ |
ЄДРПОУ: | 41850927 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Володимир Матвіїв |
Телефон: | +380671668097 |
E-mail: | sol_osvita@ukr.net |
Місцезнаходження: | 81131, Україна, Львівська область,село Солонка, вул.Центральна, будинок 3 |
3 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. .Згідно Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації «У разі, якщо Учасник не є виробником запропонованих складових предмету закупівлі, а саме: інтерактивна панель та спеціалізоване програмне забезпечення, то такий Учасник повинен надати лист від виробника або його офіційного представника в Україні запропонованого Учасником обладнання та спеціалізованого програмного забезпечення із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, яким підтверджується можливість поставки запропонованого обладнання та програмного забезпечення у кількості, відповідної якості та строками поставки, визначеними тендерною пропозицією Учасника. У випадку, якщо документи вказані у цьому пункті надаються не від виробника то такі документи обов’язково повинні супроводжуватись підтвердженням повноважень офіційного представника.» Учасником надано гарантійний лист – лист авторизація, у якому відсутні словосполучення щодо зобов’язання поставки запропонованого обладнання та програмного забезпечення у кількості, відповідної якості та строками поставки, визначеними тендерною пропозицією Учасника. Також у складі пропозиції відсутній документ, який би підтверджував повноваження офіційного представника Mozaik Education Ltd. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати лист від виробника або його офіційного представника в Україні запропонованого Учасником обладнання та спеціалізованого програмного забезпечення із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, яким підтверджується можливість поставки запропонованого обладнання та програмного забезпечення у кількості, відповідної якості та строками поставки, визначеними тендерною пропозицією Учасника 2.2. надати документ, який би підтверджував повноваження офіційного представника Mozaik Education Ltd.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.