Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2024, 00:00
Закупівля здійснюэться без ПДВ Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненями аналогічного характеру».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 316 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 580,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 9 480,00 UAH |
| Замовник: | Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02070743 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Нороха Дмитро Петрович |
| Телефон: | 380563730880 |
| E-mail: | dlinkor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 19 |
1 |
1. Відповідно п.4. додатку 3 тендерної документації учаснику необхідно надати Довідку у довільній формі про те що учасник закупівлі не є: громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, а також не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Учасник надав відповідну довідку№02 від 14.08.2024р , але не вказав що не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран. Вимога: доповнити довідку необхідною інформацією відповідно п.4. додатку 3 тендерної документації 2. Відповідно до п. 9 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати Документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є технічна специфікація, складена учасником згідно з Таблицею 1.1 за інформацією (вимогами), формою та змістом згідно Додатка 1 до тендерної документації. Учасник надав технічну специфікацію, складена згідно з Таблицею 1.1, але невірно вказав назву таблиці. Вимога: привести у відповідність назву табл 1.1. відповідно до її змісту та додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до п. 18 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати Гарантійний лист щодо наявності у нього права на укладення договору у разі визначення його переможцем. Вимога: Надати відповідний Гарантійний лист 4. Відповідно до п. 21 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати Достовірна інформація у вигляді гарантійного листа довільної форми, у якому Учасник підтверджує наявність власного сервісного центру на території м. Дніпра, із зазначенням адреси та контактного номеру телефону, або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у м. Дніпрі (копія договору додається). У разі надання копії договору на сервісне обслуговування, Учасник додатково надає лист-гарантію від сервісного центру (м. Дніпро) щодо здійснення гарантійних зобов’язань фахівцями за адресою Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня. Учасник надав копію договору на сервісне обслуговування, лист-гарантію від сервісного центру та довідку щодо співпраці з сервісним центром. Вимога: Надати відповідний Гарантійний лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.