Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 22 722 615 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 113 613,08 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти Житомирської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02143235 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Хайрутдінов Марат Ерікович |
Телефон: | +380973859813 |
E-mail: | marat_osvita@ukr.net |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7 |
10 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ІРІДАН": 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник ТОВ "ІРІДАН" на виконання вимог п.5.1 та п.5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.5 додатку №1 до тендерної документації «Перелік інформації та документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, та інші документи (дані), що надаються учасником в складі тендерної пропозиції» надав у складі пропозиції сканкопії виконаних аналогічних договорів з департаментом освіти Житомирської міської ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРІВ ЗА БЮДЖЕТНІ КОШТИ №157/23-ДО від 19.07.2023 року (код ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Комплект інтерактивної панелі з додатковим оснащенням) та договір про закупівлю №ЛГ-8/2024 від 21 травня 2024 року з Білоцерківським природничо-математичним лiцеєм-гiмназiєю №16 ім. М.О. Кириленка Білоцерківської мicькoї ради Київської області (код ДК 021:2015:32З20000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти мультимедійного обладнання)) та сканкопії видаткових накладних, що підтверджують отримання покупцем (замовником) товару за наданим в пропозиції аналогічним договором (у кількості від одної до трьох одиниць). Копії видаткових накладних наданих до аналогічних договорів містять інформацію про постачальника та покупця але не містять інформації про номер та дату укладання договору, що не дає можливості достовірно підтвердити їх відношення до наданих аналогічних договорів. 2. Учасник ТОВ "ІРІДАН" на виконання вимог додатку №3 тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» та п.3 додатку №1 до тендерної документації «Перелік інформації та документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, та інші документи (дані), що надаються учасником в складі тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі вих. №09/09/24.24 від 09.09.2024 р. про те, що гарантія на інтерактивні панелі не менше 36 (тридцяти шести) місяців з дати передачі товару замовнику та надає довідку вих. №09/09/24.29 від 09.09.2024 р. в якій для перевірки артикулу, серійних номерів та терміну дії гарантії надає посилання на відповідний сайт з прикладом не менше 3 (трьох) серійних номерів. При перевірці на вказаному в довідці сайті https://registration.prometheanworld.com/Home/Search запропоновані учасником серійні номера інтерактивних панелей LX652N520KB1730029, LX653N833KB1760008 та LX653N833KB1760007 не відповідають вимогам тендерної документації та додатків до ТД так, як термін дії гарантії двох панелей менше 36 місяців до кінцевого терміну поставки товару 15 листопада 2024 року. Відповідно термін дії гарантії повинен бути не менше ніж до15 листопада 2027 року. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5.1 та п.5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», додатку №3 тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», п.3 та п.5 додатку №1 до тендерної документації «Перелік інформації та документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, та інші документи (дані), що надаються учасником в складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - копії видаткових накладних наданих в пропозиції до аналогічних договорів з інформацію про постачальника, покупця, номер та дату укладання договору; - довідку з посиланням на відповідний сайт з прикладом не менше 3 (трьох) серійних номерів інтерактивних панелей на якому має відобразитись артикул, серійний номер та термін дії гарантії не менше 36 (тридцяти шести) місяців з дати передачі товару замовнику. Відповідно до умов тендерної документації та додатків до неї кінцевий термін поставки товару 15 листопада 2024 року. Відповідно термін дії гарантії повинен бути не менше ніж до15 листопада 2027 року. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.