Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 731 109,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 655,55 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Коропської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 41080695 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Кириченко |
Телефон: | +380984243804 |
E-mail: | koroposvita-sr@ukr.net |
Місцезнаходження: | 16200, Україна, Чернігівська область,смт. Короп, вул. Вознесенська, 24 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Баланюк Сергій Миколайович невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції було встановлено, що « документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Вами була подана, відповідно до Додатку 1 Тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей, копія аналогічного договору , що містить печатку і підпис уповноваженої особи, але без зазначення прізвища і ініціалів та посада уповноваженої особи. Також, відповідно до переліку інших документів, які подає Учасник в складі тендерної пропозиції, Вами були надані копії установчих документів, що містить печатку і підпис уповноваженої особи, але без зазначення прізвища і ініціалів та посади уповноваженої особи. Тому згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями виконати вимогу Тендерної документації шляхом повторного завантаження документів з накладенням КЕП/УЕП на кожен документ у строк, визначений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.