Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 201 480,48 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 014,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 9971 |
| ЄДРПОУ: | 14321661 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бобир Юрій |
| Телефон: | 380994698503 |
| E-mail: | YBOBYR@DPSU.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було надано копію договору №1002/2023 від 02 жовтня 2023 року, який містить інформацію про постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі та документи що підтверджують його повне виконання (видаткова накладна №1122/1 від 22.11.2023 року), разом з тим Учасник в додатку №1 до Договору №1002/2023 від 02 жовтня 2023 року та видатковій накладній №1122/1 від 22.11.2023 року не надав інформацію щодо ціни одиниці товару та загальної суми договору, чим не підтвердив повне виконання договору та обмежив можливість Замовника перевірити повне виконання наданого договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №3 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: УЧАСНИКИ повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів:для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі* (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір за кодом ДК 021:2015 Єдиним закупівельним словником: 32420000-3: Мережеве обладнання 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "ЮНІДАТА НЕТВОРКС" необхідно надати: оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель), шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.