Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 246 311,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 232,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти і науки Сумської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02147894 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Баштова Лариса Михайлівна |
Телефон: | +380542789768 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40035, Україна, Сумська область,Суми, вул. Харківська, 35 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції, наданої учасником – «ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"» (далі – Учасник) щодо закупівлі за предметом: код ДК 021:2015: 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти 5-6 класів (Тип1, Тип 3)), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-03-009905-a, встановлені наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) надана інформація (Вих. №11/06 від 26.06.2024 р) містить назву «ПРИКЛАД ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», тоді як необхідно – «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»; 2) надана інформація «Довідка з інформацією щодо резидента» (Вих. №17/11 від 02.07.2024) не відповідає вимогам абз. 10 п. 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації, та абз.2 п.2 Особливостей. 3) на виконання вимог абз.9 п.1.1. Розділу ІІІ тендерної документації не надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі її використання); 4) надана інформація «Лист гарантія щодо дотримання в своїй діяльності норм діючого законодавства України» (Вих. №14/10 від 02.07.2024) не відповідає в повному обсязі вимогам 1.3. Розділу ІІІ тендерної документації; 5) в складі тендерної пропозиції відсутня інформація про те, що: - технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі будуть відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із охорони праці, екології та пожежної безпеки. Гарантійний термін на поставлений товар відповідно до технічного завдання буде діяти з дати поставки товара покупцю; - вимоги до обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети закладів загальної середньої освіти 5-6 класів, визначаються відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 р. № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»; - товар постачається новим, раніше не використовуваним, без механічних пошкоджень. Пакування товару забезпечує його збереження від механічних пошкоджень, атмосферних опадів під час транспортування, зберігання і проведення вантажно-розвантажувальних робіт. Відвантаження (доставка) Товару здійснюється силами та засобами Учасника та/або з залученням кур’єрської служби, за рахунок Учасника. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо виконання вимог даного пункту; - встановлення (монтаж) мультимедійного обладнання буде здійснюватися за рахунок Учасника; - термін постачання: до 30.09.2024 року; - місце постачання : - м.Суми, вул. Троїцька,7 – 1 комлект (Тип 3); - м.Суми, проспект Свободи, 28 – 2 комплекти (Тип 1).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.