Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 100,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 26136949 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://emddnipro.itmed.org |
| Контактна особа: | Сергій Шебанов |
| Телефон: | +380955708514 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
2 |
Відсутність документів: 9. Наявність печатки у Учасника: довідка, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, складена у довільній формі, яка містить інформацію щодо згоди (не згоди) при укладанні договору про закупівлю товарів (робіт, послуг) скріплювати його печаткою. 5.Гарантійний лист, складений в довільній формі щодо виконання та погодження з усіма вимогами замовника, викладених у додатку № 2 до тендерної документації; Доповнити: 12. Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 2 до оголошення. А саме - таблиця №1 до Додатку №2 ( Виробник товару , Країна походження товару )
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.