Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2024, 00:00
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 499 950,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 999,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Ліцей №16 Івано-Франківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 20558902 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гаврилюк Тетяна |
Телефон: | +380687711585 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул.Вовчинецька,103 |
2 |
Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив: 1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У відповідноті до вимог пункту 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору таблиці 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям: Тендерної документації учасник надає Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми , про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). За довідкою про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація про який (які) повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір з поставки товару відповідно до предмету даної закупівлі у відповідності з Державним класифікатором закупівлі Разом з довідкою Учасник надає копію(ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного повністю виконаного договору (договорів), з додатками, додатковими угодами (за наявності)що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження виконання наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) Учасник надає копії документів (, копія накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції) в повному обсязі виконання договору. Серед аналогічних договорів учасник надав угоду №37 від 23.11.2023 року, укладену з відділом культури , туризму, молоді та спорту Рудьківської міської ради, де вказано предмет закупівлі MULTIBOARD за кодом ДК 021-2015 32322000-6 мультимедійне обладнання. Аналогічним вважається договір за вимогою замовника за кодом ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Просимо уточнити вказану інформацію та привести у відповідність. Також в наданому аналогічному договорі 16\2023 від 22.08.2023 року, укладеного з КП «Центр спадщини Вигодської вузькоколійки» відсутній код класифікатора ДК предмета закупівлі. Просимо уточнити вказану інформацію та привести у відповідність. Пунктом 7 Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля, а саме, довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства України із захисту довкілля, при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з переліком таких заходів. Учасник надав довідку без переліку заходів . Просимо привести у відповідність до вимог тендерної документації. Таким чином учаснику необхідно привести у відповідність інформацію щодо виконання аналогічних договорів та надати довідку у відповідності до вимоги замовника щодо предмета закупівлі Вирішив 1.Звернутися до Учасника надати: 1.1. документи, що підтверджують інформацію про два аналогічні договори , зазначені в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) надані учасником. 1.2. перелік заходів із захисту довкілля 2. Оприлюднити інформацію у відповідності до вимог чинного законодавства
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.