Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 333 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 11 665,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Бучацької міської ради |
ЄДРПОУ: | 44033810 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Чекановська |
Телефон: | +380973801869 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 48402, Україна, Тернопільська область,місто Бучач, майдан Волі, будинок 1 |
2 |
Відповідно до вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» В додатку 3 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» учасник проставив невірно дату. Пропонуємо учаснику усунути невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.