Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 671 961,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 359,81 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина 3115 Національної гвардії України |
ЄДРПОУ: | 44849762 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ігор Хижняк |
Телефон: | +380635130336 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
4 |
«Відповідно до частини 2, частини 4, частини 5, частини 8, частини 9 пункту 14.6 Тендерної Документації Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі наступні документи: 2) завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); 4) завірену учасником інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (у разі відсутності загального доступу до такого реєстру). 5) гарантійний лист від Учасника в довільній формі. 8) підписану учасником лист-згоду на обробку персональних даних згідно Додатку № 4. 9) належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів) або гарантійний лист від Учасника у довільній формі про відсутність заборгованостей зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Учасник не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції завірену учасником копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку), завірену учасником інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (у разі відсутності загального доступу до такого реєстру), гарантійний лист від Учасника в довільній формі, підписану учасником лист-згоду на обробку персональних даних згідно Додатку № 4, належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів) або гарантійний лист від Учасника у довільній формі про відсутність заборгованостей зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до пункту 7 Додатку 1 Оголошення до спрощеної закупівлі на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Учасник не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Відповідно до пункту 5.5 Додатку 1 Оголошення до спрощеної закупівлі Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до потреб замовника, якість зазначеної продукції повинна відповідати затвердженими державними стандартам і технічним умовам, що діють на території України. Учасник не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції сертифікати відповідності. Згідно пункту 8 Особливостей № 1275, державний замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.