Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 43 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 438,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Андрій Голубков |
Телефон: | +380971281687 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до частини п’ятої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків, а також надати копію аналогічного договору та копію видаткової (-их) накладної (-их) до наданого договору, що свідчить про повне його виконання згідно додатку 5 до тендерної документації. В додатку 5 до тендерної документації наведено роз’яснення, що саме є аналогічним договором: «під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі». На виконання зазначеної вимоги учасник ФОП ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА у складі документів тендерної пропозиції надав довідку з інформацією про договір, сканкопію укладеного договору про закупівлю, документи на підтвердження виконання зазначеного договору, предметом закупівлі яких є: 1) Обертовий моторизований штатив з пультом керування для фотоапаратів і камер YT-2000 від Zifon визначеним за кодом ДК 021:2015:38650000-6: «Фотографічне обладнання)». Предметом закупівлі замовника є студійне світло (набір з постійного світла) типу Godox SL60II Bi (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015:32350000-1 «Частини до аудіо- та відеообладнання». Надана учасником ФОП ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно вимог додатку 5 до тендерної документації містить інформацію про виконаний договір з іншим предметом закупівлі, який не відповідає частинам до аудіо- та відеообладнання. Наданий договір разом з документами, що свідчать про їх виконання не є аналогічними договором оскільки не відповідають предмету закупівлі замовника. Таким чином, учасник ФОП ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА не підтвердила відповідність кваліфікаційному критерію встановлену замовником згідно вимог тендерної документації вставленим в додатку 5. Враховуючи викладене, учаснику ФОП ВИНИЧУК НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА необхідно виправити зазначену невідповідність шляхом надання довідки з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) разом з договором(ами), предмет закупівлі якого відповідає найменуванню предмета закупівлі замовника та документи, що підтверджують факт його (їх) виконання (видаткова(і) накладна(і) або лист(и) відгук(и).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.