| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3028 |
| ЄДРПОУ: | 08803655 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Контактна особа Контактна особа |
| Телефон: | +380999999999 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Вінницька область,Калинівка, |
3 |
Відповідно Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі, Замовником вимагалось: «Товар (у відповідній комплектації) повинен бути повністю укомплектованим та готовим до роботи. Повинен бути новим, таким що не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені, без зовнішніх/внутрішніх пошкоджень. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними та заводської комплектації, не повинно бути заміни компонентів на не оригінальні (надати у складі пропозиції гарантійний лист). На підтвердження відповідності технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, Учасники повинні надати (завантажити) в складі тендерної пропозиції оригінал діючого Сертифікату ISO 9001 «Систему управління якістю» зі звітом виданий акредитованою лабораторією. Враховуючи специфіку закупівлі, учасник повинен надати (завантажити) сканкопію сертифіката, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки учасника вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2022, IDT). Надати (завантажити) оригінал сертифікату, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про реєстрацію відповідності системи екологічного менеджменту учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) із звітом про проведення відповідної сертифікації». Керуючись п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) - у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Враховуючи те, що у пропозиції Учасника ФОП «ГОРБАТЕНКО ВАЛЕРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА» вищезазначені вимоги не виконано, прошу надати додатково вище зазначенні документи протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно Додатку 2 до Оголошення спрощеної закупівлі, Замовником вимагалось: «На підтвердження відповідності технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, Учасники повинні надати (завантажити) в складі тендерної пропозиції оригінал діючого Сертифікату ISO 9001 «Систему управління якістю» зі звітом виданий акредитованою лабораторією. Враховуючи специфіку закупівлі, учасник повинен надати (завантажити) сканкопію сертифіката, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки учасника вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2022, IDT). Надати (завантажити) оригінал сертифікату, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про реєстрацію відповідності системи екологічного менеджменту учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) із звітом про проведення відповідної сертифікації.». Керуючись п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) - у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Враховуючи те, що у пропозиції Учасника ТОВ «МКТ–КОМЮНІКЕЙШН» вищезазначені вимоги не виконано, прошу надати додатково вище зазначенні документи протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.