Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-03-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 343 613,75 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 13 436,14 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 40 308,41 UAH |
Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
Контактна особа: | Оксана Сергійчук |
Телефон: | 380990513428 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом Мережеві комутатори код 32420000-3 «Мережеве обладнання» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) На вимогу пункту 2 Розділу 3 ТД, Учасник повинен надати банківську гарантію у вигляді електронного документа з накладенням кваліфікованого електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта, що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банка-гаранта та його печатки відповідно, з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії повинно бути посилання на засіб електронного підпису та печатки (за наявності), який використовується для створення та/або перевірки електронного підпису та печатки. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. На виконання вказаних вимог тендерної документації Учасник надав банківську гарантію, але без кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) На вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД, Учасник повинен надати: «Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2020-2023рр., скріплена підписом та завірена печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом. Довідка про досвід виконання аналогічного договору обов’язково має містити наступні відомості про аналогічний договір: найменування підприємства – замовника, контактна особа із зазначенням номеру телефону; предмет договору; дата, № укладення договору; строк дії договору; статус виконання. Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника, яким передбачалося поставка товару(-ів) Учасником, предмету закупівлі або окремої частини предмета закупівлі (лота/лотів), та який виконаний в повному обсязі. *Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідних довідок за формою, що наведені в Розділі І цього Додатку, запропонована Замовником як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, зазначену у зразку.». На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів», але без зазначення «контактної особи підприємства-замовника із зазначенням номеру телефону», «Предмету договору», «Строку дії договору» та «Статусу виконання», що не відповідає вимогам тендерної документації. 3) На вимогу підпункту 4.1 пункту 4 Розділу 1 Додатку 2 до ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Гарантійний лист за наведеною Формою №2 та Формою №2/1 цього Додатку на підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції. На виконання вказаних вимог ТД Учасник не надав Гарантійний лист за наведеною Формою №2 Додатку 2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації. 4) На вимогу підпункту 4.2 пункту 4 Розділу 1 Додатку 2 до ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-погодження Учасника (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації. На виконання вказаних вимог ТД Учасником не надано лист-погодження Учасника (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5) На вимогу підпункту 1.2 пункту 1 Розділу 2 Додатку 2 до ТД, Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей у вигляді довідки, складеної Учасником у довільній формі, з інформацією: - про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. На виконання вказаних вимог ТД Учасник надав «Довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам тендерної документації. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимога пункту 2 Розділу 3 тендерної документації; 2) Вимога підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації; 3) Вимога підпункту 4.1 пункту 4 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації; 4) Вимога підпункту 4.2 пункту 4 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації; 5) Вимога підпункту 1.2 пункту 1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На вимогу пункту 2 Розділу 3 тендерної документації, Учасник повинен надати: «банківську гарантію у вигляді електронного документа з накладенням кваліфікованого електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта, що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банка-гаранта та його печатки відповідно з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії повинно бути посилання на засіб електронного підпису та печатки (за наявності), який використовується для створення та/або перевірки електронного підпису та печатки. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис». 2) На вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД, Учасник повинен надати: «Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2020-2023рр., скріплена підписом та завірена печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом. Довідка про досвід виконання аналогічного договору обов’язково має містити наступні відомості про аналогічний договір: найменування підприємства – замовника, контактна особа із зазначенням номеру телефону; предмет договору; дата, № укладення договору; строк дії договору; статус виконання. Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі договір Учасника, яким передбачалося поставка товару(-ів) Учасником, предмету закупівлі або окремої частини предмета закупівлі (лота/лотів), та який виконаний в повному обсязі. *Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідних довідок за формою, що наведені в Розділі І цього Додатку, запропонована Замовником як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, зазначену у зразку.». 3) На вимогу підпункту 4.1 пункту 4 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати Гарантійний лист за наведеною Формою №2 цього Додатку на підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції. 4) На вимогу підпункту 4.2 пункту 4 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати лист-погодження Учасника (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації. 5) На вимогу підпункту 1.2 пункту 1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей у вигляді довідки, складеної Учасником у довільній формі, з інформацією: - про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.