Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 536 161,76 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 680,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44104488 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шишка |
| Телефон: | +380524232315 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 27300, Україна, Кіровоградська область,смт Олександрівка, вул. Незалежності України, 82 |
7 |
Відповідно до Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати «Якщо Учасник не є виробником інтерактивного обладнання, то для підтвердження легального походження запропонованої інтерактивної дошки та проектору, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора (представника), наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, назву Замовника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення закупівлі та точну назву товару, який пропонує Учасник в своїй пропозиції». На підтвердження даної вимоги надано два авторизаційні листи по інтерактивній дошці та проектору. В авторизаційному листі щодо проектору відсутня «назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення закупівлі»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.